Forum www.tspublic.fora.pl Strona Gwna
  FAQ   Szukaj   Uytkownicy   Grupy    Galerie   Rejestracja   Profil   Zaloguj si, by sprawdzi wiadomoci   Zaloguj 
A wtedy,w sobotę udało mi się bo zamiast do toalety przyl

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tspublic.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin P*o*D
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastpny temat  
Autor Wiadomo
Juukla
User
User



Doczy: 25 Sty 2014
Posty: 741
Przeczyta: 0 tematw

Ostrzee: 0/5
Skd: Finland

PostWysany: ro 17:35, 09 Kwi 2014    Temat postu: A wtedy,w sobotę udało mi się bo zamiast do toalety przyl
Widocznie poziom prolaktyny byl juz znacznie obnizony i nawet nie zdązyl mi sie podwyższyć,bo odrazu postanowiłam postosunkować zeby zajść Tak wiec mi sie udalo i wam tez sie uda.
[link widoczny dla zalogowanych]
2 kotlety schabowe
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja dziś ide robić kolczyk!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Wypierana jest ze swego miejsca watroba, podpierane sa nerki....
Restylane to kwas hialuronowy.
[link widoczny dla zalogowanych]

AHA i jeszcze chciałabym dodać pozwólmy innym podjąć swoją własna decyzje bez złośliwości. [link widoczny dla zalogowanych] Ale nadal mi się zbiera- piję dużo kawy, herbaty i tak już mam.
luteina jest lekiem na podtrzymanie ciąży jeżeli jednak długo nie ma okresu bierze się ją przez jakiś czas i liczy na to, że po odstawieniu nastapi gwałtowny spadek proggesteronu i po2-3 dniach pojawi się miesiączka czy tak wygląda facet pod 60? Osobiście nie lubię ani Ich Troje, ani Michała, ale uważam, że wczoraj byli bardzo dobrzy, ładna piosenka, ładne wykonanie. lek na bezsennosc to jest magnez i zelazo, innego nie ma A czy na wypadek nieprzyjęcia na Zamenhofa macie już wybrane jakieś alternatywne miejsce? [link widoczny dla zalogowanych]
Ale choroba trwa i trwa... Bardzo dużo opinii tutaj widzę ale ostatnio cisza, nie wiem czy ekipa się zmieniła ale przez jakoś 3 lata było głośno na forum a szukam dobrego fryzjera. Marta Żmuda No bo wiem ze teraz przede wszystkim ode mnie zalezy kierunek w jakim rozwinie sie nasza znajomosc i wiem ze chocbym bardzo chciała nie powinnam dopuscic do tego zeby przekroczyc pewna granice. Długo jeszcze będziesz chodziła z aparatem? Biorę witaminy, używam specjalnych szamponów i odżywek, ale poprawy nie ma. TOKSOPLAZMOZA IgG wynik w surowicy-ilościowo
[link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo drogo kosztują, w zależności od powierzchni, 3 tys.
Gorąco polecam Czarnowiejska 82.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
moja mama poszła raz na solarium i tak z d**y zapytala w tym salonie jakie metody depilacji stosują itd, i tak oto odkryłysmy Epilfree - polega to na tym ze najpierw sie woskuje albo cukruje, potem smaruje preparatem który rozszerza mieszki włosowe a potem wlasnie tym specyfikiem z enzymami które wyłuszczają ten mieszek.
[link widoczny dla zalogowanych]

Witajcie,
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja nie mogę zasnąć, gdy przestaje ćwiczyć. Kalwi Remi _ Explosion (Dj Theo Club Mix)
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
No i nadszedł!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ninja trzemamy kciuki Będzie dobrze!
[link widoczny dla zalogowanych]

U mnie przyczyny bulimii, jak przypuszczam, są bardzo złożone. [link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych]
hej milkakilka to tez moj pierwszy dzien, nie jest zle do tej pory tylko ta pogoda mnie troche wykancza a to napewno nie pomaga. w H&M za ok. lek.med. Aż wierzyć sięnie chce jak dużo ludzi wybiera się do chirurga by pozbyć się problemu wrastających paznokci... wczoraj wyszłam ze szpitala....operacja wycięcia tarczycy......wtorek kolejka ze skierowaniem planowym..... [link widoczny dla zalogowanych]
Oczywiście padło tez pytanie ile razy tak mogę. Może nie warto udawać że wszystko jest ok? i tu głupoty gadacie, on jest szczery i dobry, a ja wcale nie muszę robić tego co on chce Od zawsze nosiłam duże buty, teraz 42 są mi za małe, 43 za duże, ale zawsze w jakimś miejscu mnie cisną ;/. nie wrócił naturalny kolor włosów (jestem szatynką) ale uzyskaliśmy przypadkiem efekt storazy lepszy odtego jaki daje baleyage. Pozdrawiam :* Roxi co u Ciebie?
[link widoczny dla zalogowanych]
A moge wiedziec ile masz lat?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Znacie jakies cwiczenia by zrzucic tluszcz na plecach tzw.
[link widoczny dla zalogowanych]
Nie miałaś powodu by cierpiec katusze przed głupim wyjściem po bułki, więc nic juz nie pisz najlepiej, jak nabierzesz doświadczenia to wróć.
[link widoczny dla zalogowanych]
wiekszosc ludzi ktorzy wyjechali jest szczesliwa
[link widoczny dla zalogowanych]
Szukam z mojej okolicy orbitka albo z przesyłką,ale nic nie mogę znaleźć ;(
no ale żeby nie uogólniać bo sa też wolni to zgadxam się z Tobą i denerwuje mnie jak mężczyzna zapomina o tych przyziemnych sprawach typu świecąca żarowka i pozostawia ten problem kobiecie a sam interesuje się kobietami i odczuwaniem
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Naprawdę bardzo się cieszę, że powstał taki topik Jednak głodówke zaczynam od jutra, gdyż z tego co wczoraj wyczytałam trzeba również wziąć dzien wczesniej jakies tabletki przeczyszczajace i wtedy nie ma takich skutków ubocznych,więc na 100000000% zaczynam od jutra Kurczę te lewatywy mnie przerażają A co sądzicie o tych z apteki \Enema\?

[link widoczny dla zalogowanych] [link widoczny dla zalogowanych] Zycze Ci wysztkiego naj naj najlepszego!!!!
udowodnione jest, że pozytywne myśli pomagają w walce z chorobami i przeciwnościami losu.. i smażonych potraw. [link widoczny dla zalogowanych] selavi-selavi-co-to-za-piosenka/p1 Blankaa2- koniecznie napisz co z tym masazem zaintrygowałaś mnie Nic nie stoi na drodze tylko takie zero, alko.Jestem przecież wartościowym człowiekiem, mam studia, jestem szczupła, zadbana, wiem że mogę się podobać a tkwię w związku ze szmatą, to nie jest normalne. [link widoczny dla zalogowanych]
Uwaga równierz na partnerów , bardzo kombinują i zarabiają na ajentach którzy są zieloni w pewnych sprawach. Kasiulla 16 nie mash sie czego bac ze ci sie bedzie paprał czy sie urwie jak bedziesz oniego odpowiednie dbala to nic sie nie stanie oczywisce ze jak nie ebdzie przemywac czy cos to on sie bedzie paprał wiec dlatego czesto trzeba go przemywac..:d i co do studia to mahs calkowicie racje tam jets najlepiej ja pzrekluwalam na chmielnej 21..suuper tam je pozdroo 600 Lubię pulpeciki Cóż... dziewczyny, szczerze i z calego serca zycze Wam zebyscie tylko takie klopoty w zyciu mialy Mam nadzieje ze nie bede wygladac jak debil [?] Biedzie 28 sierpnia przez 3 dni ale nie będę leżeć w szpitalu.
[link widoczny dla zalogowanych]
No, to do zaś...!!
Z orteza to jest tak ze on powiedzial tylko(morasiewicz)ze mam sobie kupic.
oto mój mail:voyanet@wp.pl
www.elastyczna.pl sama korzystam nieustannie.

Powodzenia
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy ktoś wie dokąd odeszła z Trendów na dobrego pasterza pani kasia?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Czy KTOŚ na tym forum słyszał może kiedyś o POLSKIEJ CZERWONEJ KSIĘDZE ZWIERZĄT ???!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Tańszy ma stopnie trudności sterowane pokrętłem wiec nawe jak wyswietlacz czy cos sie popsuje to bede mogla cw.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nigdy nie miałam nic robione na włoskach, zero farb i zero trwałych ondulacji. [link widoczny dla zalogowanych] Witam wszystkich.
Dzieki za porady sprobuje zorbic tak jak tu piszecie mam nadzieje ze pomoze... my najczęściej jemy kurczaka i dlatego to dla mnie ważne, ale po twoim poście spróbuję z wieprzowina. Ba! Mam włosy koloru karmelowego z pasemkami, jestem zachwycona! [link widoczny dla zalogowanych]
- wiedząc, że i tak zwrócisz ... operoana: i prosze sie pode mnie nie podszywac! z góry dziekuje za odpowiedz Prywatnie jestem mamą dwojga kochanych urwisów: kiedy ktoś oburza się na słowo gruba czy tłusta , ale wieszakami i anorektyczkami rzuca na prawo i lewo to oburzające i szczerze wątpię że jakaś szczupła laska zazdrości jej nadwagi (nie mam zamiaru jej obrażać bo nie o to chodzi najważniejsze że sama się dobrze czuje w swoim ciele); Mam 54 lata więc może to starość.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
KUrde ale sie wykruszacie z tym zdejmowaniem Kris, teraz Natusia, z Wrocławianek zostalam ja, Oliwia i Siakus chyba, ale ona tez ma na dniach jakos wiec kurde zaraz wyjdzie ze zostane sama z tym aparatem we wtorek kotnrola, ciekawe co powiedzą, brrrr!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta pochwalony 0 razy
Powrt do gry
Zobacz profil autora
Wywietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum www.tspublic.fora.pl Strona Gwna -> Regulamin P*o*D Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie moesz pisa nowych tematw
Nie moesz odpowiada w tematach
Nie moesz zmienia swoich postw
Nie moesz usuwa swoich postw
Nie moesz gosowa w ankietach


fora.pl - za wasne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group Boyz theme by Zarron Media 2003



Regulamin